9. Beschadiging of diefstal
De nagelstudio heeft het recht om schade vergoeding te eisen bij het beschadigen door de klant van
meubilair, apparatuur, of producten, teven zal er aangifte worden gedaan bij diefstal.
10. Klachten
Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk doch binnen
vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van de nagelstudio en de behandelde styliste. De nagelstudio moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is,
zal de nagelstudio de behandeling opnieuw verrichten zoals overeen gekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is.
11. Gedrag
De klant dient zich naar behoren en normale algemene aanvaarde normen te gedragen in de nagelstudio
na waarschuwing en niet nakomen van dit verzoek is de nagelstudio gemachtigd de klant
de toegang te weigeren.
12. Recht
Op elke overeenkomst tussen de nagelstudio en de cliënt is Nederlands recht van toepassing.
deze voorwaarden zijn gedeponeerd ten kantore van de Kamer van Koophandel te Hoorn. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
Nagelstudio Purmerend
KvK: 37144539